Digikit Victorian Rose

 


Digikits ontwerpen... ik doe het graag. In de eerste plaats voor mijzelf, om er zelf mee te gaan spelen. Met die gedachte ontwerp ik ze ook. Daarna ga ik ze zo bewerken dat ik ze ook kan verkopen.

Soms moet ik gewoon heel veel gaan bewerken, je bent gewoon gebonden aan bepaalde formaten. Het liefst maak ik hele grote complete pakketten waar je in 1 keer klaar mee bent. Deze keer had ik zo'n groot pakket ontworpen dat ik hem in 2 delen moest verwerken.

Ik heb zoals ik in een eerder bericht al liet weten een shop geopend op Ko-fi, ik had al een shop op Etsy. Het is wel de bedoeling dat Etsy er uiteindelijk een keertje uit gaat en dat ik alleen via Ko-fi alles ga plaatsen.

De digikit die ik nu heb ontworpen heet Victorian Rose, ik houd van die stijl en ben gek op rozen. Met deze 2 kits kun je werkelijk alle kanten op. Je kunt ze voor een bestaande journal gebruiken, maar ook een compleet nieuwe mee maken.
Er zit Designpapier in, Journal pagina's, papier wat je voor de achterkant kunt gebruiken en natuurlijk vele versierseltjes zoals ik ze noem.

De cover is gratis te downloaden op mijn ko-fi pagina, zo kun je zelf bepalen wat je met de digikits wilt doen. Natuurlijk ga ik er de komende tijd leuke dingen mee doen op YouTube zodat iedereen weer de nodige inspiratie krijgt.

Ik heb natuurlijk ook weer een speciale afspeellijst gemaakt op YouTube waar alle video's in komen die met deze digikit gemaakt worden. Allemaal zodat iedereen alles uit zo'n kit kan halen. Natuurlijk is het ook inspiratie voor andere digikits of zelfs heel ander designpapier.

Video's maken voor YouTube, ik blijf het gewoon super graag doen. Soms loopt mijn hoofd over zoveel ideeën ik heb... hahaha het is vaak de tijd die mij ontbreekt om alles te filmen... te monteren en vervolgens op YouTube te zetten.

Ik vergeet zelfs vaak mijn eigen gemaakte probeersels op de foto te zetten en te delen op mijn Facebook pagina. Ik ben wie ik ben zeg ik wel eens... en zo is het natuurlijk ook.

Mijn digikit vindt je hieronder:


Reacties

Populaire posts van deze blog

Ko-fi

YouTube video's

We zijn er weer.