YouTube video's

 


Mijn video's op YouTube... meestal probeer ik elke week 2 video's te uploaden, de laatste tijd lukt het mij zelfs om er meerdere te uploaden. Korte video's... langere video's...
De onderwerpen... die zijn heel erg gevarieerd. Soms zijn het producten die ik wat verder uitdiep of bepaalde technieken. Soms heb ik iets leuks gezien wat ik met jullie wil delen...

Het zijn dus nooit dezelfde soort video's die ik plaats op mijn kanaal. Wat wel altijd hetzelfde is... nou ja meestal dan is het tijdstip dat ze online komen. Ik plan ze meestal van te voren om 10 uur in. Dus elke woensdag en elke zondagochtend om 10 uur komt er weer een nieuwe video online op mijn YouTube kanaal.

Link naar mijn kanaal op YouTube:

Link YouTube kanaal

Het liefst ging ik elke dag naar mijn fantastische zolder, de hele dag bezig zijn met mooie dingen maken. Maar helaas zit dat er niet meer in. Twee keer per week maak ik de klim naar zolder... en daarna is het echt bijkomen en ook veel pijn erna. Maar het is het waard...

Al die lieve reacties van mensen die zelf ook weer aan de slag gaan, iets leuks hebben geleerd en weer gelukkig worden. Wie wordt daar niet blij van? Nou ik wel... en daarom doe ik het met zoveel plezier.

Enne tja... ik blijf natuurlijk Patricia... doe mijzelf niet anders voor dan ik ben. Staat mij een product niet aan dan zeg ik dat ook gewoon. Ik heb er immers zelf ook voor betaald, dan mag ik ook gewoon een eerlijke mening geven.

Nu wordt dat denk ik ook wel van mij verwacht, ik maak geen video's om producten te verkopen. Dat doen genoeg andere mensen. Ik doe mijn video's ook bewust in het Nederlands... ja met een Twents accent... maar ook dat is wie ik ben. Ik ben inmiddels al jaren bezig en heb nog geen dag spijt gehad dat ik er mee begonnen ben.

Ik hoop nog vele jaren dit te kunnen blijven doen, dat mijn lichaam mij niet verder in de steek laat als het nu al doet. Creatief bezig zijn is een manier van leven geworden, niet iedereen begrijpt dat... en dat hoeft ook niet.

Ik ben Patricia en blijf Patricia... en dat hoop ik ook nog heel lang te blijven! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ko-fi

We zijn er weer.