We zijn er weer.

We zijn er weer

Een blog... het is een tijdje geleden... maar we gaan weer een poging doen.
Mijn laatste blog was echt een ramp, de beveiliging van Wordpress bleek niet op orde te zijn en ik werd gehackt. Alle moeite die ik erin had gestoken...ineens was alles weg en waarschijnlijk door een snotneus die dacht op een foute manier geld te kunnen verdienen.
Ja ze probeerden alles weer terug te zetten, maar het leed was al geschied. Ik was er ook helemaal klaar mee. Ik snap ook nog steeds niet waarom iemand dat kan doen, misschien naïef...

Maar een blog over een hobby... daar is toch geen geld mee te verdienen... Bitcoins... dat eisten ze... nachten heb ik er slecht van geslapen... maar het is klaar... ik ga gewoon opnieuw beginnen.
Maar nooit via Wordpress... dat was eens maar nooit weer. Gewoon weer terug naar Blogger en mijn eigen URL doorgelinkt naar mijn blog.

Dus... we gaan het weer proberen... elke week ga ik laten zien waar ik mee bezig ben. Wat mij bezig houdt en misschien zelfs wat previews... want natuurlijk sta ik niet stil.

Hoewel het tegenwoordig allemaal een stuk minder gaat en mijn lichaam het allemaal niet zo goed meer bij kan houden denk ik nog steeds van alles uit.
Het is een manier van leven...misschien zelfs soms wel van overleven... Maar creatief bezig zijn geeft rust in mijn hoofd. Door creatief bezig te zijn kan ik alle ellende een plekje geven.
Mensen die niet creatief bezig zijn zullen het waarschijnlijk niet snappen, maar daar trek ik mij niets van aan. Gelukkig ken ik veel mensen die net als ik hun ellende om kunnen zetten in iets positiefs en er iets moois van maken.

Ik ben geen type die yoga doet... hihihi mijn lichaam gaat sowieso al in verzet als ik er aan denk. Ik ben ook geen type voor een lotgenotengroep... sorry...maar zo ben ik gewoon. Ik wil gewoon onder de "normale" mensen zijn die eens een leuk verhaal kunnen vertellen... niet dat gezeur van wat er mis gaat... hoe hard ze moeten vechten om iets gedaan te krijgen.
Dat weet ik zelf wel... daar zit ik dagelijks in... dat wil ik niet horen als ik eindelijk eens buiten de deur ben. Ik wil leven... genieten van het leven... zolang als ik dat nog kan.

Dus... we gaan weer lekker knallen hier en ik neem jullie gezellig mee. Ja af en toe moet ik misschien even spuien... maar dat moeten jullie mij maar niet kwalijk nemen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Ko-fi

YouTube video's